lauantai 19. huhtikuuta 2014

Moikka !

Olen päättänyt aloittaa uudestaan bloggaamisen. Mulla on tosi paljon nyt motivaatiota kirjoitella taas tänne! Ajattelin tähän alkuun vähän kertoa itsestäni vaikka sen monesti tein vanhoissa teksteissäni, mutta ajattelin aloittaa täysin puhtaalta pöydältä joten poistin kaikki vanhat postaukseni.
Elikä minun nimeni on  Helmi ja asun Lounais-Suomessa kaupungissa nimeltä Rauma. Käyn yhdeksättä luokkaa ja olen hakenut opiskelemaan ensi syksyksi Rauman Lyseon lukioon. Olen hyvin iloinen ja huumorintajunen persoona. Rakastan tutustua uusiin ihmisiin ja rakastan näyttelmistä, siksi lempiaineenikin on koulussa Näytelmä&Elokuva. Seuraan myös paljon urheilua. Tarkoituksenani on tehdä tästä blogista ns. lifestyleblogi.   Hyvää pääsiäislomaa kaikille :)  photo collage_zps9b2c88f0.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti